Case study: Festival Chutí
Postarali sme sa o návštevnosť Festivalu chutí v Nitre
2 MESIACE
celkový čas realizácie
online kampane
900 %
PPC reklamou sme dosiahli
nárast návštevnosti webu
810 000
ľudí videlo
online reklamy
Služby
#ideamaking
#social media
#Google AdWords
BRIEF
Zvýšiť povedomie o Festivale chutí a prilákanie potenciálnych návštevníkov na festival.
RIEŠENIE
Nitrianska organizácia cestovného ruchu (NOCR) aj tento rok organizovala Festival chutí v Nitre, ktorý sa niesol v znamení gastronomických zážitkov a rôznych kultúr. Našou úlohou bolo prepojiť aktivity v online aj offline prostredí zaujímavými vizuálmi, ktoré budú atraktívne pre cieľovú skupinu, zvýšia povedomie o festivale a prilákajú potenciálnych návštevníkov.
V kampani sme sa zamerali najmä na sociálne siete, pomocou ktorých sme dosiahli viralitu a word of mouth efekt. Pre zvýšenie povedomia sme využili reklamnú sieť Google Adwords a aktívny Google remarketing.


