Case study: Festival Chutí

Postarali sme sa o návštevnosť Festivalu chutí v Nitre

2 MESIACE
celkový čas realizácie
online kampane
900 %
PPC reklamou sme dosiahli
nárast návštevnosti webu
810 000
ľudí videlo
online reklamy
Služby
#ideamaking
#social media
#Google AdWords

BRIEF

Zvýšiť povedomie o Festivale chutí a prilákanie potenciálnych návštevníkov na festival.

RIEŠENIE

Nitrianska organizácia cestovného ruchu (NOCR) aj tento rok organizovala Festival chutí v Nitre, ktorý sa niesol v znamení gastronomických zážitkov a rôznych kultúr. Našou úlohou bolo prepojiť aktivity v online aj offline prostredí zaujímavými vizuálmi, ktoré budú atraktívne pre cieľovú skupinu, zvýšia povedomie o festivale a prilákajú potenciálnych návštevníkov.

V kampani sme sa zamerali najmä na sociálne siete, pomocou ktorých sme dosiahli viralitu a word of mouth efekt. Pre zvýšenie povedomia sme využili reklamnú sieť Google Adwords a aktívny Google remarketing.

Festivalchuti-prehliadač
Festivalchuti – bannery
Festivalchuti-facebook
3 jednoduché kroky k vašej PPC reklame

Nezáväzná objednávka

Vyberte si reklamné siete, v ktorých chcete uverejniť reklamu
Nechám si poradiť
Facebook
Google
YouTube
Instagram
LinkedIn
Neviete si vybrať? Nechajte si poradiť. Za osem rokov praxe sme tvorili reklamy pre klientov z rôznych odvetví.
Nastavte si rozpočet vašej online reklamy
100 €
100
5000 €
Menšie PPCčka zhltnú okolo 200 eur/mes. Ak máte e-shop alebo chcete komunikovať aktívnejšie, je fajn investovať aspoň 500 eur.
Vyplňte vaše kontaktné údaje
Vyplňte kontaktné údaje a my sa vám do 24 hodín ozveme. Spoločne doladíme niekoľko detailov a pustíme sa do práce.
Toto je súhrn vašej objednávky

Vybrali ste si:

Sociálne siete:

Rozpočet kampane:

Vaše údaje:

Meno:

Email:

Telefón:

Ďakujeme. Budeme vás kontaktovať.