Case study: TDI - Kompleting
PPC reklamou k úspešnému predaju nehnuteľností
300%
online reklamou sme dosiahli
nárast návštevnosti webu
2 mesiace
celkový čas realizácie
online kampane
119€
výnos z každého eura, ktoré klient
investoval do reklamy
Služby
#ideamaking
#social media
#Google AdWords
#webdesign
BRIEF
V čo najkratšom čase a pri optimálnom rozpočte podporiť predaj posledných nehnuteľností v novovybudovanom komplexe.
RIEŠENIE
Spoločnosť TDI-Kompleting, s.r.o. nás požiadala o prípravu kreatívnej koncepcie a exekutívu k online kampani na podporu predaja posledných dvoch bytov v komplexe ZELENÝ DVOR. Nepretržitým A/B testingom, vhodnou identifikáciou cieľových skupín a na mieru pripravenými vizuálmi sa nám v horizonte dvoch mesiacov podarilo výrazne prispieť k predaju nehnuteľností. Využili sme pritom výlučne silu reklamy na sociálnych sieťach, Google bannery a reklamu vo vyhľadávaní. O úspechu kampane hovorí nielen spokojnosť na strane klienta, ale aj jednoznačné hmatatelné výsledky v podobe rýchleho predaja.


